Конобар
Школовнаи КОНОБАРИ су међу онима који најлакше долазе до посла.Настава по програму за овај профил омогућава ученицима да се већ после три године проведене у школи запосле или да наставе школовање на одговарајућим струковним школама.
Наставним програмом је предвиђено да 70% наставе чине часови праксе, а 30% часови теорије.
Обавезни предмети које будући КОНОБАРИ уче су: српски језик и два страна језика, математика, рачунарство и информатика, здравствено васпитање, психологија, наука о исхрани, предузетништво, основе угоститељства.
Стручни предмети за овај профил обухватају хигијенске стандарде у угоститељству, припремне и завршне радове у угоститељским објектима, пословну комуникацију, услуживање пића и напитака, услуживање хране и посластица и друго.
Поред грађанског васпитања или веронауке ученици имају прилику да изаберу још један изборни предмет у друго и трећем разреду: трећи страни језик, географија изабране теме, историја изабране теме, ликовна култура, поласловна информатика у туризму и угоститељству, маркетинг у туризму.
НЕДЕЉНИ БРОЈ ЧАСОВА ПО РАЗРЕДИМА
Т – часови теорије В – часови вежби П Н – часови практичне наставе
Наставни предмет |
I РАЗРЕД |
II РАЗРЕД |
III РАЗРЕД |
||||||
Т |
В |
П Н |
Т |
В |
П Н |
Т |
В |
П Н |
|
Српски језик и књижевност |
3 |
2 |
2 |
||||||
Страни језик 1. |
2 |
2 |
|||||||
Социологија |
1 |
||||||||
Историја |
2 |
||||||||
Физичко васпитање |
2 |
2 |
2 |
||||||
Математика |
2 |
2 |
1 |
||||||
Рачунарство и информатика |
2 |
||||||||
Екологија |
1 |
||||||||
Хемија |
1 |
||||||||
Географија |
1 |
||||||||
Страни језик 2. |
2 |
2 |
2 |
||||||
Здравствена култура |
2 |
||||||||
Основи туризма и угоститељства |
2 |
||||||||
Свечани пријеми |
3 |
||||||||
Услуживање |
6 |
6 |
6 |
6 |
5 |
6 |
|||
Исхрана |
2 |
||||||||
Економика туристичких предузећа |
1 |
||||||||
Психологија у угоститељст. |
2 |
||||||||
Основе куварства |
2 |
||||||||
Основе посластичарства |
1 |
||||||||
Туристичка географија |
1 |
||||||||
Предузетништво |
2 |
||||||||
Изборни предмет |
2 |
2 |
|||||||
Грађанско васпитање/Веронаука |
1 |
1 |
1 |